Aangekomen - Reisverslag uit Addis Abeba, Ethiopië van marijnpoels - WaarBenJij.nu Aangekomen - Reisverslag uit Addis Abeba, Ethiopië van marijnpoels - WaarBenJij.nu

Aangekomen

Door: Marijn Poels

24 Oktober 2008 | Ethiopië, Addis Abeba

Hi Luitjes

Zojuist is de zon ontwaakt over Addis Abeba. De vlucht ging okay, Een hele klus om tien rolstoelrijders in een vliegtuig te krijgen. Uiteindelijk aangekomen weren we opgehaald door twee grote tour of duty bussen. Ik op het dak tussen de bagage om te filmen hoe zij zich een weg baande door de chaos van Addis. Vandaag ontmoeting met Ambassadeur en later op de dag de eerste ontmoeting met de jongeren. Het beloofd wat. Mijn SMS doet het niet altijd en ik vraag me af of de SMSjes van iedereen aankomen of niet. Afijn, op deze manier laten weten dat het okay is hier en dat mijn werk kan gaan beginnen.

Ik houd jullie op de Afrikaanse hoogte

veel liefs

Marijn

• 26 Oktober 2008 - 05:59

Floris:

Ha bruur,
    Alles flex?
    Maak er weer iets moois van ! tot snel.

• 26 Oktober 2008 - 10:25

René Poels:

Hi Marijn, alles kits daar in het verre Ethiopië. We zijn natuurlijk erg benieuwd of alles verloopt zoals jij het verwacht. Succes met je missie.