Aangekomen - Reisverslag uit Addis Abeba, Ethiopië van marijnpoels - WaarBenJij.nu Aangekomen - Reisverslag uit Addis Abeba, Ethiopië van marijnpoels - WaarBenJij.nu

Aangekomen

Door: Marijn Poels

Blijf op de hoogte en volg

24 Oktober 2008 | Ethiopië, Addis Abeba

Hi Luitjes

Zojuist is de zon ontwaakt over Addis Abeba. De vlucht ging okay, Een hele klus om tien rolstoelrijders in een vliegtuig te krijgen. Uiteindelijk aangekomen weren we opgehaald door twee grote tour of duty bussen. Ik op het dak tussen de bagage om te filmen hoe zij zich een weg baande door de chaos van Addis. Vandaag ontmoeting met Ambassadeur en later op de dag de eerste ontmoeting met de jongeren. Het beloofd wat. Mijn SMS doet het niet altijd en ik vraag me af of de SMSjes van iedereen aankomen of niet. Afijn, op deze manier laten weten dat het okay is hier en dat mijn werk kan gaan beginnen.

Ik houd jullie op de Afrikaanse hoogte

veel liefs

Marijn

  • 26 Oktober 2008 - 05:59

    Floris:

    Ha bruur,
    Alles flex?
    Maak er weer iets moois van ! tot snel.

  • 26 Oktober 2008 - 10:25

    René Poels:

    Hi Marijn, alles kits daar in het verre Ethiopië. We zijn natuurlijk erg benieuwd of alles verloopt zoals jij het verwacht. Succes met je missie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ethiopië, Addis Abeba

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 November 2008

snel even een berichtje

26 Oktober 2008

Een busje vol rolstoelen

24 Oktober 2008

Aangekomen

16 Oktober 2008

Voor zover het kan

Actief sinds 16 Okt. 2008
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 5660

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: