Voor zover het kan - Reisverslag uit Addis Abeba, Ethiopië van marijnpoels - WaarBenJij.nu Voor zover het kan - Reisverslag uit Addis Abeba, Ethiopië van marijnpoels - WaarBenJij.nu

Voor zover het kan

Door: Marijn Poels

Blijf op de hoogte en volg

16 Oktober 2008 | Ethiopië, Addis Abeba

Een bescheiden plaats op het net om berichtjes te plaatsen wanneer het uitkomt voor mensen die het intereseren.. 14 dagen Ethiopie om een uniek project vast te leggen op film. Tien Nederlandse kinderen met een lichamelijke beperking gaan op reis naar Addis Abeba, Ethiopie. Een land waar gehandicapten als behekst en vervloekt worden gezien en geen plekje vrij is voor hun in de maatschapij. Deze tien Nederlandse jongeren gaan het tegendeel bewijzen in deze spannende 14 dagen. Er vinden ontmoeten plaats tussen Ethiopische kinderen met een handicap en samen zullen in deze 14 dagen samenreizen vechtend voor de plaats en erkenning die ze verdienen. Ik ga ze volgen om uiteindelijk een 55 minuten durende film te maken. Hoe vaak ik in de gelegenheid zal zijn een berichtje te posten weet ik niet maar wanneer de tijd zich voordoet laat ik graag iets van me horen. Hoop dat ik ook af en toe iets van thuisfront zal lezen.

  • 22 Oktober 2008 - 13:29

    René En José:

    Marijn, je gaat met een stel geweldig gemotiveerde jongeren naar Ethiopië om daar weer een prachtige film te maken. We wensen jou en de kinderen/jongeren veel succes. We lezen je bereichten met belangstelling.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ethiopië, Addis Abeba

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 November 2008

snel even een berichtje

26 Oktober 2008

Een busje vol rolstoelen

24 Oktober 2008

Aangekomen

16 Oktober 2008

Voor zover het kan

Actief sinds 16 Okt. 2008
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 5660

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: